A Bugatti Chironnál is drágább ez az unikumnak számító Koenigsegg
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
A szupergyors autók iránt fokozott érdeklődést mutatóknak ezeket a filmeket semmiképp sem érdemes kihagyniuk.
Lehet kicsit találgatni, aztán eláruljuk a valóságot.
A Nürburgringen csapódott korlátnak a 700 millió forintos autó, nem sok maradt belőle.
Nemrég feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, a Koenigsegg rögtön megjelent a pályán.
Most, hogy feloldották a sebességkorlátozást a Zöld Pokolban, jöhet a trónfosztás.
7000 kilométert mentek vele, 2 milliárd forintba kerül, de nem ez az oka, hogy különleges.
A márkalapító Christian von Koenigsegg szerint manufaktúrájának csúcsrakétája, a mostanság rekordot rekordra halmozó One:1 képes lenne letaszítani a világ leggyorsabb, sorozatban gyártott autójának trónjáról a Bugatti Veyront, de mint leszögezte: egyelőre ez nem prioritásos a svéd márka számára.
Egyre komolyabb tekintélyt vív ki magának a Koenigsegg mesterműve, a One:1: a kocsi most azzal sokkolta a hiperauts közvéleményt, hogy megdöntötte az egyik legfontosabb fokmérő, a „0-300-0”világcsúcsát.
LaFerrarija egyelőre még nincs a rendkívül komoly szupersportkocsi-gépparkot fenntartó dubaji rendőrségnek, de vannak, akik máris elképzelték, hogyan festene.
A Koenigsegg One:1 már alapjáraton sem egy játékszer, egy virtuáldizájner viszont kitalálta, hogyan lehetne még ütősebb.
A több mint 700 millió forintot érő autót keményen odacsapták a falnak.
A svéd hipersportautó-márka csodagépe 386,2 km/h-s sebességgel száguldott két kilométeren keresztül.
Egyetlen Koenigsegg Agera N van a földtekén és most eladó. Az ára szépen idomul is a ritkaságához.
Egy reptéri gyorsulási versenyen mérte össze egymással teljesítményét a két hiperautó.
Nem lassít a Koenigsegg: miután a Nürburgringen betiltották a körrekord-kísérleteket, Christian von Koenigsegg manufaktúrája egy másik legendás helyszínt, a belgiumi Spát vette célba, ahol ismét megénekeltették a One:1 típusjelű konstrukciót. Nem is akármilyen eredményt hoztak össze.
Felettébb érdekes döntést hozott a pálya üzemeltetője - vélhetően az elmúlt balesetek miatt - megtiltotta a gyártóknak, hogy rekordokat hajszoljanak.
Megénekeltette a Koenigsegg saját csúcsmodelljét, a One:1-t a Forma-1-es Belga Nagydíjnak otthont adó Spa-Francorchamps-ban, és a kocsi olyan jól teljesített, hogy a gyártó mindjárt el is büszkélkedett vele a Facebookon: ennél jobb időeredményre a legendás pályán még senki nem volt képes.
Az egy megawatt teljesítményre képes One:1 tudott volna még gyorsabban is menni, ha etanollal tankolják meg.
Az Agera One:1 esetében 1341 kilogrammra 1341 lóerő jut, amivel joggal pályázik a világ leggyorsabb szériaautójának címére.